Vásárlási feltételek
Átvételi módok, átvételi díjak
GLS futárszolgálat
A kiszállítás a feladást követő munkanapon 8-17:00 között történik.
A megrendelés kiszállítása jellemzően 5-8 (öt-nyolc) munkanap alatt megtörténik, de gyakori, hogy a rendeléseink többségét 2-3 munkanapon belül szállítjuk.
Kérjük a szállítási címet pontosan adja meg, segítve ezzel a futárok munkáját. Megjegyzés rovatba írt szállítási címet nem tudunk elfogadni, ezért kérjük minden, a szállítást segítő információt a szállítási cím megadásánál lévő mezőkbe töltsön ki (pl.: a kapucsengő számát/nevet írja a keresztneve mögé). A futárokat telefonhívásra kötelezni nem tudjuk, a megjegyzésrovatot egyik szállító sem veszi át tőlünk!
A terméknek a kiszállítást végző személytől való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi átvétele megtörténik, az átvételt követően a futár távozása után, utólag mennyiségi reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Ha a Vásárló sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében kérnie kell jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét díjmentesen biztosítjuk.
Az utánvét összegét készpénzben vagy a futárnál található mobilterminálon keresztül egyenlítheti ki, mindkettőt utánvét díj ellenében. A kiszállítás napján a futárszolgálat e-mailben értesíti Önt a szállítás várható időpontjáról illetve utánvét esetén a fizetendő összegről. A futárszolgálat munkanapokon 8-17 óra között szállítja csomagját.
Amennyiben a Vásárló a megjelölt időpontban nem tartózkodik a rendelés során megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár értesítést hagy a szállítási címen. Az értesítőn található szám segítségével a Vásárlónak lehetősége van a futárszolgálatnál új szállítási cím és időpont megadására, illetve egyeztetésére. A futárszolgálat további 2 alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kiszállítását.
A futárszolgálat összesen háromszori kézbesítést kísérel meg, a 3. kiszállítást követően a futárszolgálat visszaszállítja a csomagot a feladónak. Amennyiben a Vásárló újra szeretné a szállítást, újraküldési díjat számolunk fel, ennek összege +990 Ft.
Minimum | Maximum | Szállítási díj |
0 | 19999 Ft | 990 Ft |
20000 Ft | Ingyenes |
GLS csomagpont
Az online vásárlásoknál a háztól házig futárszolgálattal történő kiszállítás a legnépszerűbb, de évről évre nő a személyes átvétel aránya. A megrendelők kényelmesen és saját időbeosztásuk szerint vehetik át az árut a GLS CsomagPontokon keresztül, ahol a készpénzes fizetés biztosított.
A GLS CsomagPontok elérhetőek az ország bármely részén, több mint 650 helyen.
A csomagponton csak készpénzzel tud fizetni, utánvét díj ellenében. A CsomagPont csak a címkén lévő címzettnek adja át a csomagot, a címzettől eltérő személy kizárólag meghatalmazással veheti át a rendelést! A kiszállítást követően a GLS e-mailben értesítést küld, hogy a küldemény a csomagpontra beérkezett és átvehető. Az értesítés napjával együtt 5 munkanapja van az átvételre a CsomagPont nyitvatartási idejében. A 3. munkanap után ismételt e-mailt küld Önnek a GLS, hogy a csomag még mindig a CsomagPontban van. Amennyiben a csomagot az 5 munkanap lejárta után a GLS átvétel hiánya miatt visszaszállítja hozzánk. Amennyiben a Vásárló újra szeretné a szállítást, újraküldési díjat számolunk fel, ennek összege +990 Ft.
Minimum | Maximum | Szállítási díj |
0 | 19999 Ft | 890 Ft |
20000 Ft | Ingyenes |
FoxPost
A FOXPOST szállítási mód segítségével csomagautomatában veheti át a weboldalukon rendelt termékeit egyszerűen, időtakarékosan. A FOXPOST automaták az egész országban elérhetőek.
Automatánál történő bankkártyás fizetés utánvétesnek minősül, ezért utánvét díjat számolunk fel. A fizetés a FOXPOST automatánál csak bankkártyával lehetséges. A FOXPOST SMS-ben küldi el az értesítőt és az egyedi nyitókódot Önnek. A csomagot 3 napig tudja átvenni a kiválasztott automatából! FOXPOST értesítések: A csomag terminálba helyezésekor a FOXPOST sms-ben küldi el Önnek a nyitókódot, ezt követően a 3. nap elején küld Önnek újra egy sms-t, hogy át kell vennie a csomagot. A 3. nap lejártát követően a csomag visszaszállításra kerül, erről a FOXPOST e-mail-ben értesíti Önt.
Amennyiben a Vásárló újra szeretné a szállítást, újraküldési díjat számolunk fel, ennek összege +990 Ft.
Bővebb információ: http://www.foxpost.hu/csomagatvetel-hogyan/
Minimum | Maximum | Szállítási díj |
0 | 11999 Ft | 890 Ft |
12000 Ft | Ingyenes |
MPL szolgáltatások
Kézbesítés MPL PostaPont átvételi pontokra
A legtöbb MOL PostaPont napi 24, a Coop PostaPontok többsége pedig 12 órában nyitva tart, így a munka előtt és után is elhozható a csomag. Itt megnézhető, hogy Önnek melyik esik útba.
SMS-ben vagy e-mailben értesítik a küldemény érkezéséről.
Az átvételi pontok könnyen megközelíthetőek.
A kutakon a parkolás egyszerű és ingyenes.
A MOL PostaPontokon és a Coop PostaPontok nagy részében bankkártyával is fizethet.
Az átvételi határidő 5 munkanap. PostaPontok listája (N oszlop) A Postán maradóként feladott küldemények átvétele a posták nyitvatartási idejében lehetséges. Egyéb PostaPontok listája itt érhető el. Átvétel hiányában a csomag visszaszállításra kerül. Amennyiben a Vásárló újra szeretné a szállítást, újraküldési díjat számolunk fel, ennek összege +990 Ft.
A küldemények maximális tömege 20 kg.
Minimum | Maximum | Szállítási díj |
0 | 19999 Ft | 990 Ft |
20000 Ft | Ingyenes |
Kézbesítés MPL Csomagautomatára
Automatára címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről, mely az SMS kézbesítését követő 2 munkanap. A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető. A csomag az üzenetben kapott azonosító kóddal, várakozás nélkül kivehető az automatából. Amennyiben a csomag utánvéttel került feladásra, a csomag átvételéhez a címzettnek az automatánál bankkártyával kell rendeznie az utánvét összegét. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik.Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vették át, a küldeményt beszállítják a postára. Ekkor a címzett SMS-ben vagy e-mail-ben újabb tájékoztatást kap arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és azt meddig veheti át (a feladó megjelölése szerint 5 munkanap áll rendelkezésére). Tájékoztatjuk, hogy az átvétel hiánya miatt visszaszállított csomagok újraküldési díja +990Ft.
Bővebb infó: https://www.posta.hu/csomagautomata
Minimum | Maximum | Szállítási díj |
0 | 19999 Ft | 990 Ft |
20000 Ft | Ingyenes |
Fizetési módok
Utánvétel
Az oldalon történő bankkártyás fizetés kivételével minden fizetési mód utánvétesnek minősül, ennek díja rendelési értéktől függetlenül 290 Ft.
Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség. A termék átvételére a Vásárló a fizetést követően jogosult.
Bankkártyás fizetés
Rendelése elküldése után átirányítunk a CIB Bank oldalára a biztonságos tranzakció érdekében. Miután a CIB Bank fizetési oldalán lezárult a fizetés, fontos, hogy visszatérjen a vásárló a webshop oldalára, ahonnan a vásárlást kezdeményezte.
A megrendelés végösszegének azonnali kifizetése történhet a CIB Bank bankkártyás rendszerén keresztül is. A rendszer biztonságos csatornát használ és automatikus. A CIB Bank kizárólag a Vásárló által megadott, a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat kapja meg a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A megrendeléssel kapcsolatos személyes adatokról és a vásárlás tartalmára vonatkozó információkról a CIB Bank nem kap értesítést Szolgáltatótól. Másfelől, a fizetőoldal adattartalmáról a Szolgáltató szintén nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a bank oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez a Vásárló internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást. A megrendelés végösszegeként kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül a Vásárló folyószámláján.
A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével. Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a LifeStyleShop.hu oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül. Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
Tájékoztatjuk, hogy az Európai Unió erős ügyfélhitelesítési irányelvének (PSD2) megfelelően változhat az online bankkártyás fizetés jóváhagyásának menete. Ha fennakadást tapasztal a fizetési folyamat során, kérjük, tájékozódjon a változásokról a bankkártyáját kibocsátó banknál.
Teljesítési határidő
A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 30 nap.