Vásárlási feltételek

Átvételi módok, átvételi díjak


GLS futárszolgálat


A kiszállítás a feladást követő munkanapon 8-17:00 között történik.

A megrendelés kiszállítása jellemzően 5-8 (öt-nyolc) munkanap alatt megtörténik, de gyakori, hogy a rendeléseink többségét 2-3 munkanapon belül szállítjuk.


Kérjük a szállítási címet pontosan adja meg, segítve ezzel a futárok munkáját. Megjegyzés rovatba írt szállítási címet nem tudunk elfogadni, ezért kérjük minden, a szállítást segítő információt a szállítási cím megadásánál lévő mezőkbe töltsön ki (pl.: a kapucsengő számát/nevet írja a keresztneve mögé). A futárokat telefonhívásra kötelezni nem tudjuk, a megjegyzésrovatot egyik szállító sem veszi át tőlünk!
A terméknek a kiszállítást végző személytől való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi átvétele megtörténik, az átvételt követően a futár távozása után, utólag mennyiségi reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Ha a Vásárló sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében kérnie kell jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét díjmentesen biztosítjuk.

 

Az utánvét összegét készpénzben vagy a futárnál található mobilterminálon keresztül egyenlítheti ki, mindkettőt utánvét díj ellenében. A kiszállítás napján a futárszolgálat e-mailben értesíti Önt a szállítás várható időpontjáról illetve utánvét esetén a fizetendő összegről. A futárszolgálat munkanapokon 8-17 óra között szállítja csomagját.
Amennyiben a Vásárló a megjelölt időpontban nem tartózkodik a rendelés során megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár értesítést hagy a szállítási címen. Az értesítőn található szám segítségével a Vásárlónak lehetősége van a futárszolgálatnál új szállítási cím és időpont megadására, illetve egyeztetésére. A futárszolgálat további 2 alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kiszállítását.
A futárszolgálat összesen háromszori kézbesítést kísérel meg, a 3. kiszállítást követően a futárszolgálat visszaszállítja a csomagot a feladónak. Amennyiben a Vásárló újra szeretné a szállítást, újraküldési díjat számolunk fel, ennek összege +990 Ft.

 

Minimum Maximum Szállítási díj
0 19999 Ft 990 Ft
20000 Ft Ingyenes

 

GLS csomagpont


Az online vásárlásoknál a háztól házig futárszolgálattal történő kiszállítás a legnépszerűbb, de évről évre nő a személyes átvétel aránya. A megrendelők kényelmesen és saját időbeosztásuk szerint vehetik át az árut a GLS CsomagPontokon keresztül, ahol a készpénzes fizetés biztosított.

A GLS CsomagPontok elérhetőek az ország bármely részén, több mint 650 helyen.
A csomagponton csak készpénzzel tud fizetni, utánvét díj ellenében. A CsomagPont csak a címkén lévő címzettnek adja át a csomagot, a címzettől eltérő személy kizárólag meghatalmazással veheti át a rendelést! A kiszállítást követően a GLS e-mailben értesítést küld, hogy a küldemény a csomagpontra beérkezett és átvehető. Az értesítés napjával együtt 5 munkanapja van az átvételre a CsomagPont nyitvatartási idejében. A 3. munkanap után ismételt e-mailt küld Önnek a GLS, hogy a csomag még mindig a CsomagPontban van. Amennyiben a csomagot az 5 munkanap lejárta után a GLS átvétel hiánya miatt visszaszállítja hozzánk. Amennyiben a Vásárló újra szeretné a szállítást, újraküldési díjat számolunk fel, ennek összege +990 Ft.

Minimum Maximum Szállítási díj
0 19999 Ft 890 Ft
20000 Ft Ingyenes

 

FoxPost


A FOXPOST szállítási mód segítségével csomagautomatában veheti át a weboldalukon rendelt termékeit egyszerűen, időtakarékosan. A FOXPOST automaták az egész országban elérhetőek.
Automatánál történő bankkártyás fizetés utánvétesnek minősül, ezért utánvét díjat számolunk fel. A fizetés a FOXPOST automatánál csak bankkártyával lehetséges. A FOXPOST SMS-ben küldi el az értesítőt és az egyedi nyitókódot Önnek. A csomagot 3 napig tudja átvenni a kiválasztott automatából! FOXPOST értesítések: A csomag terminálba helyezésekor a FOXPOST sms-ben küldi el Önnek a nyitókódot, ezt követően a 3. nap elején küld Önnek újra egy sms-t, hogy át kell vennie a csomagot. A 3. nap lejártát követően a csomag visszaszállításra kerül, erről a FOXPOST e-mail-ben értesíti Önt.
Amennyiben a Vásárló újra szeretné a szállítást, újraküldési díjat számolunk fel, ennek összege +990 Ft.

Bővebb információ: http://www.foxpost.hu/csomagatvetel-hogyan/

Minimum Maximum Szállítási díj
0 11999 Ft 890 Ft     490 Ft.
12000 Ft Ingyenes

 

MPL szolgáltatások

 

Kézbesítés MPL PostaPont átvételi pontokra

A legtöbb MOL PostaPont napi 24, a Coop PostaPontok többsége pedig 12 órában nyitva tart, így a munka előtt és után is elhozható a csomag. Itt megnézhető, hogy Önnek melyik esik útba.
SMS-ben vagy e-mailben értesítik a küldemény érkezéséről.
Az átvételi pontok könnyen megközelíthetőek.


A kutakon a parkolás egyszerű és ingyenes.


A MOL PostaPontokon és a Coop PostaPontok nagy részében bankkártyával is fizethet.
Az átvételi határidő 5 munkanap. PostaPontok listája (N oszlop) A Postán maradóként feladott küldemények átvétele a posták nyitvatartási idejében lehetséges. Egyéb PostaPontok listája itt érhető el. Átvétel hiányában a csomag visszaszállításra kerül. Amennyiben a Vásárló újra szeretné a szállítást, újraküldési díjat számolunk fel, ennek összege +990 Ft.


A küldemények maximális tömege 20 kg.

Minimum Maximum Szállítási díj
0 19999 Ft 990 Ft
20000 Ft Ingyenes

 

Kézbesítés MPL Csomagautomatára


Automatára címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről, mely az SMS kézbesítését követő 2 munkanap. A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető. A csomag az üzenetben kapott azonosító kóddal, várakozás nélkül kivehető az automatából. Amennyiben a csomag utánvéttel került feladásra, a csomag átvételéhez a címzettnek az automatánál bankkártyával kell rendeznie az utánvét összegét. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik.Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vették át, a küldeményt beszállítják a postára. Ekkor a címzett SMS-ben vagy e-mail-ben újabb tájékoztatást kap arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és azt meddig veheti át (a feladó megjelölése szerint 5 munkanap áll rendelkezésére). Tájékoztatjuk, hogy az átvétel hiánya miatt visszaszállított csomagok újraküldési díja +990Ft.

Bővebb infó: https://www.posta.hu/csomagautomata

Minimum Maximum Szállítási díj
0 19999 Ft 990 Ft
20000 Ft Ingyenes

 

Fizetési módok


Utánvétel

Az oldalon történő bankkártyás fizetés kivételével minden fizetési mód utánvétesnek minősül, ennek díja rendelési értéktől függetlenül 290 Ft.

Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség. A termék átvételére a Vásárló a fizetést követően jogosult.

 

Bankkártyás fizetés

Rendelése elküldése után átirányítunk a CIB Bank oldalára a biztonságos tranzakció érdekében. Miután a CIB Bank fizetési oldalán lezárult a fizetés, fontos, hogy visszatérjen a vásárló a webshop oldalára, ahonnan a vásárlást kezdeményezte.
A megrendelés végösszegének azonnali kifizetése történhet a CIB Bank bankkártyás rendszerén keresztül is. A rendszer biztonságos csatornát használ és automatikus. A CIB Bank kizárólag a Vásárló által megadott, a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat kapja meg a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A megrendeléssel kapcsolatos személyes adatokról és a vásárlás tartalmára vonatkozó információkról a CIB Bank nem kap értesítést Szolgáltatótól. Másfelől, a fizetőoldal adattartalmáról a Szolgáltató szintén nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a bank oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez a Vásárló internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást. A megrendelés végösszegeként kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül a Vásárló folyószámláján.

A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével. Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a LifeStyleShop.hu oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül. Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Tájékoztatjuk, hogy az Európai Unió erős ügyfélhitelesítési irányelvének (PSD2) megfelelően változhat az online bankkártyás fizetés jóváhagyásának menete. Ha fennakadást tapasztal a fizetési folyamat során, kérjük, tájékozódjon a változásokról a bankkártyáját kibocsátó banknál.

 

Teljesítési határidő


A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 30 nap.

LifeStyleShop.hu
100% saját raktárkészlet

gyors és megbízható kiszállítás

LifeStyleShop.hu
Fizetési lehetőségek

utánvét, bankkártya CIB bank

LifeStyleShop.hu
Szállítás

többnyire a 2-3 munkanapra

LifeStyleShop.hu
30 napos elállás

30 napig meggondolhatja magát