GY.I.K. - Gyakran Ismételt Kérdések

 

Szállítás futárszolgálattal:

A rendelés feladásától számított max. 5-8 munkanapon belül kapod meg rendelésedet. (A legtöbb rendelést 2-3 napon belül szállítjuk, de bizonyos esetekben tovább tarthat a szállítás.)  Ha bármilyen oknál fogva nem tudjuk teljesíteni az általad leadott rendelést, vagy késéssel tudunk szállítani, ügyfélszolgálatunk tájékoztat a megadott e-mail címen vagy telefonszámon! Kiszállítás a feladást követő munkanapon 8-17:00 között történik. A futárszolgálat összesen háromszori kézbesítést kísérel meg. Azonban, ha a 3. kiszállítás is sikertelen, akkor a futárszolgálat visszaszállítja a csomagot a feladónak. Amennyiben újra szeretnéd a szállítást, újraküldési díjat számolunk fel, ennek összege +990 Ft.

Szállítás GLS CsomagPontba:

GLS futárszolgálattal lehetőséged van GLS CsomagPontba kérni a szállítást. A GLS CsomagPontok elérhetőek az ország bármely részén, több mint 500 helyen. A CsomagPont csak a címkén lévő címzettnek adja át a csomagot, a címzettől eltérő személy kizárólag meghatalmazással veheti át a rendelést! A feladást követően 1 munkanapon belül a GLS kiszállítja a csomagot a kiválasztott CsomagPontba, majd e-mail értesítést küld neked arról, hogy a csomagod a CsomagPontba érkezett. Az értesítés napjával együtt 5 munkanapod van az átvételre a CsomagPont nyitvatartási idejében. A 3. munkanap után ismételt e-mailt küld neked a GLS, hogy a csomag még mindig a CsomagPontban van. A CsomagPonton bankkártyás fizetési lehetőség nincsen! Amennyiben a csomagot az 5 munkanap alatt nem vetted át, a GLS átvétel hiánya miatt visszaszállítja hozzánk, az újraküldésért +990 Ft szállítási költséget számolunk föl.
 

 Szállítás FOXPOST automatába:

A FOXPOST szállítási mód segítségével csomagautomatában veheted át weboldalukon rendelt termékeidet. A FOXPOST automaták az egész országban elérhetőek.  Válaszd ki azt a bevásárlóközpontot, ahol át tudod venni a csomagot.
A csomag automatába történő megérkezését követően, sms-ben küldi el a FOXPOST az értesítőt és az egyedi kódot neked, ezért a mobilszám megadása kötelező. Az automaták készpénzt nem fogadnak el, ezért azoknál a termék kivétele előtt csak bankkártyával tudsz fizetni, azonban ez utánvétes fizetésnek minősül, ennek díja 390Ft,  kérjük ezt vedd figyelembe a választásnál! A csomagot 3 napig tudod átvenni a kiválasztott automatából!

FOXPOST értesítések: A csomag terminálba helyezésekor a FOXPOST sms-ben küldi el neked a nyitókódot, ezt követően a  3. nap elején küld újra egy sms-t, hogy át kell venned a csomagod. A 3. nap lejártát követően a csomag visszaszállításra kerül, erről a FOXPOST e-mail-ben értesít.
Tájékoztatunk, hogy az átvétel hiánya miatt visszaszállított csomagok újraküldési díja +990Ft.


Szállítás a Packeta csomagküldő hálózattal:

A PACKETA csomagküldő hálózat Magyarországon közel 1000 átvevő hellyel rendelkezik, a Packeta Z-pont szolgáltatással lakhelyéhez közel, kényelmesen és gyorsan fel tudod venni a megrendelt terméket. Az átvevőhelyek részletes listája: https://www.packeta.hu/atvevohelyek.
A Packeta SMS-ben küldi el a csomaggal kapcsolatos információkat, valamint a csomag átvételéhez küldeni fognak egy egyedi azonosító kódot, melynek bemondásával tudod átvenni csomagodat a választott átvevőhelyen.

Bővebb információ: https://www.lifestyleshop.hu/packeta

 

Szállítás Magyar Postával:

Kényelmes és egyszerű csomagátvételi lehetőség. Fizethetsz bankkártyával vagy készpénzzel.
A kézbesítést kérheted lakcímedre, vagy akár munkahelyedre. Országos lefedettség.


Bővebb info: https://www.posta.hu/kuldemeny_erkezese/haznal_torteno_csomagkezbesites

 

Raktárunk a lehető leggyorsabb kiszolgálással igyekszik vevőinket kiszolgálni, ezért sajnos késleltetésre nincsen lehetőség.

Cserélni sajnos nem tudunk. Ezért a nem megfelelő terméket elállásként vissza kell küldened és a jó méretet a szokásos módon megrendelned az oldalon. A Vevőnek egyértelműen kell tájékoztatnia az Eladót, ha elállási jogával kíván élni,ezért amennyiben ezt elmulasztod nem  vagyunk kötelesek a terméket visszavenni. Kérjük visszaküldési  szándékoddal mindenképpen fordulj írásban ügyfélszolgálatunkhoz az info@lifestyleshop.hu e-mail címre!

 
-Elállási szándékodat jelezned kell a kézhezvételtől számított 30 napon belül (a korményrendeletben mehgatározott 14 naptári nap helyett), majd a bejelntéstől számítva vissza kell küldened 14 naptári napon belül a csomagot, elállásnál a visszaküldés költségei téged terhelnek. Fontos tudnod, ha a terméket nem csak kipróbáltad, hanem ezen felül használtad is, akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozol.  A vásárlástól való elállás joga nem a termék 30+14 napos ingyenes használatát biztosítja, hanem a termék szemrevételezését, próbáját.

 

A visszaküldés költsége téged terhel,ezért erre tetszőleges módot választhatsz. Tájékoztatunk, hogy pénzt visszafizetni csak a ténylegesen visszaérkezett termékekért tudunk. Eltűnt-elveszett áruért cégünk felelősséget nem vállal. Kérjük NE küldd vissza a terméket utánvéttel terhelt csomagban, mert azokat a logisztikai központ NEM veszi át! 
Kérjük visszaküldési szándékod előtt mindenképpen vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, hogy zökkenőmentesen tudjunk együttműködni.
Pénzt visszafizetni banki átutalással tudunk, postai visszafizetést a magas postai költségek miatt nem vállal cégünk! Mivel a csomagok logisztikai központba érkeznek vissza, banki adatokat a csomagba ne tegyél, azt részünkre e-mailben szíveskedj elküldeni. Kérjük a XIV. kerületi címre ne küldj vissza csomagot, az elállásról részletes tájékoztatót küldünk e-mailben.

A Próbafutár egy új, innovatív prémium házhozszállítási forma Budapesten és vonzáskörzetében.
Kényelmes és egyedülálló lehetőség, hogy a megrendelt cipőt a kiszállításkor FEL LEHET PRÓBÁLNI, az árut szemügyre lehet venni, rossz méret (vagy bármilyen más ok) esetén a futár elviszi a terméket és nem kell a visszaküldéssel bajlódnod.

Az általunk forgalmazott termékekre 2 éves kellékszavatossági igény érvényesíthető. Az első 12 hónapban a vásárlónak a hiba közlésén túl egyéb teendője nincs,ha a Vásárló igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). A teljesítéstől számított 12 hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. Kérjük reklamációddal fordulj ügyfélszolgálatunkhoz az info@lifestyleshop.hu e-mail címre írt leveleddel vagy töltsd ki az alábbi linken található űrlapot: https://www.lifestyleshop.hu/reklamacios-nyomtatvany Érdemes a levélhez vagy az űrlaphoz csatolni fotókat a hibáról, ez gyorsítja az ügyintézést.

Sajnos személyes átvételre nincsen lehetőség.


-A fizetés történhet utánvéttel, amikor a teljes összeget a GLS futárszolgálat munkatársának fizeted ki a csomag átvételekor készpénzben vagy bankkártyával, ennek díja 390 Ft. Bankkártyával is kiegyenlítheted az utánvét összegét a futárnál található mobilterminálon keresztül, ez szintén utánvétesnek minősül, díja 390 Ft. A futár a bankkártyás fizetésről bizonylatot nyomtat ki. A fizetés a következő hitelkártyával vagy betéti kártyával teljesíthető: MasterCard, Maestro, Visa, American Express. Az oldalon a rendelés leadása előtt lehetőséged van bankkártyával is fizetni. Bankkártyás fizetésnél a CIB Bank felületére térsz át és azt használod teljes biztonsággal, majd a tranzakció lezárulásával térsz vissza a weboldalunkra. Foxpost automatába történő kiszállítás esetén az automatánál történő fizetés is utánvétesnek minősül.

-A Simple Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja. A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a Simple egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a Simple felületén intézhetik fizetésüket. A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a Simple tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget. 

Feltöltés alatt az elfogyott termékek pótlását illetve az új termékek feltöltését értjük. Célunk, hogy a lehető leghatékonyabban és teljes körűen kiszolgáljunk. Köthetjük évszakhoz, ünnephez vagy csak pótláshoz, egy biztos, ha feliratkozol hírlevelünkre biztosan értesülni fogsz róla!

Rendelésedet e-mail-ben tudod lemondani az info@lifestyleshop.hu e-mail címen (telefonon keresztül a lemondás nem lehetséges a későbbi félreértések elkerülése érdekében). Mivel minden rendelést igyekszünk a lehető legrövidebb idő alatt kiszolgálni, kérjük lemondási szándékodat minél hamarabb szíveskedj jelezni (elkerülve ezzel a szállítási extra költségeket). Köszönjük!

Kérjük rendelésed leadásakor a promóciós kód mezőbe ne írj mást, csak a betűkből és számokból álló kombinációt (pontosan ugyanazt, amit kaptál). Amennyiben mégis írsz más karaktert vagy szöveget, vagy elírod valamelyik karaktert, rendszerünk automatikusan figyelmen kívül hagyja a kedvezményt. Egy rendeléshez csak egy kupon beváltása lehetséges, halmozott kedvezményt rendszerünk nem tud értelmezni. 

Kérjük, hogy fokozottan ügyelj arra, ha van kuponod, azt írd be a rendelés közben a kuponkód mezőbe. Sajnos utólag nem tudunk kedvezményt jóváírni!


Tájékoztatunk továbbá, hogy kuponos vásárlás esetén a kupon értékének levonását követően megmaradt összeget vesszük figyelembe az ingyenes szállításhoz!

Kiskorú, vagy cselekvőképességében korlátozott személy csak törvényes képviselője beleegyezésével veheti igénybe a Szolgáltató szolgáltatásait. Ezen beleegyezés megszerzése a kiskorú vagy cselekvőképességében korlátozott személy felelőssége és feladata. A Szolgáltatónak nem áll módjában ellenőrizni, hogy ki áll az online vásárlások során a felhasználói oldalon, ezért ennek felelőssége kizárólag a Vásárlót terheli.
A termékek értékesítése kizárólag fogyasztónak minősülő Vásárlók és gazdasági társaságok, mint végfelhasználók részére történik. A termékek kereskedelmi újra, illetve továbbértékesítése nem engedélyezett