GY.I.K. - Gyakran Ismételt Kérdések

 

Szállítás futárszolgálattal 

A rendelés feladásától számított max. 5-8 munkanapon belül kapja meg rendelését. (A legtöbb rendelést 2-3 napon belül szállítjuk, de bizonyos esetekben tovább tart a szállítás.) Ha bármilyen oknál fogva nem tudjuk teljesíteni az Ön által leadott rendelést, vagy késéssel tudunk szállítani, ügyfélszolgálatunk tájékoztatja Önt a megadott e-mail címen vagy telefonszámon! Kiszállítás a feladást követő munkanapon 8-17:00 között történik. A futárszolgálat összesen háromszori kézbesítést kísérel meg, azonban, ha a 3. kiszállítás is sikertelen – Vásárlónak felróható okból -, akkor a futárszolgálat visszaszállítja a csomagot a feladónak. Amennyiben a Vásárló újra szeretné a szállítást, újraküldési díjat számol fel a Szolgáltató, ennek összege +990 Ft

Szállítás GLS CsomagPontba 

GLS futárszolgálattal Önnek lehetősége van GLS CsomagPontba kérni a szállítást. A GLS CsomagPontok elérhetőek az ország bármely részén, több mint 500 helyen. A CsomagPont csak a címkén lévő címzettnek adja át a csomagot, a címzettől eltérő személy kizárólag meghatalmazással veheti át a rendelést! A feladást követően 1 munkanapon belül a GLS kiszállítja a csomagot a kiválasztott CsomagPontba, majd e-mail értesítést küld Önnek arról, hogy a csomag a CsomagPontba érkezett. Az értesítés napjával együtt 5 munkanapja van az átvételre lehetősége a CsomagPont nyitvatartási idejében. A 3. munkanap után ismételt e-mailt küld Önnek a GLS, hogy a csomag még mindig a CsomagPontban van. A CsomagPonton bankkártyás fizetési lehetőség nincsen! Amennyiben a csomagot az 5 munkanap lejárta után a GLS átvétel hiánya miatt visszaszállítja hozzánk, az újraküldésért +990 Ft szállítási költséget számolunk föl.

Szállítás FOXPOST automatába 

A FOXPOST szállítási mód segítségével csomagautomatában veheti át weboldalukon rendelt termékeit. A FOXPOST automaták az egész országban elérhetőek. Válassza ki azt a bevásárlóközpontot, ahol át tudja venni a csomagot.
A csomag automatába történő megérkezését követően, sms-ben küldi el a FOXPOST az értesítőt és az egyedi kódot Önnek, ezért a mobilszám megadása kötelező. Az automaták készpénzt nem fogadnak el, ezért azoknál a termék kivétele előtt csak bankkártyával tud fizetni,azonban ez utánvétes fizetésnek minősül, ennek díja 220Ft kérjük ezt vegye figyelembe a választásnál! A csomagot 3 napig tudja átvenni a kiválasztott automatából!

FOXPOST értesítések: A csomag terminálba helyezésekor a FOXPOST sms-ben küldi el Önnek a nyitókódot, ezt követően a 3. nap elején küld Önnek újra egy sms-t, hogy át kell vennie a csomagot. A 3. nap lejártát követően a csomag visszaszállításra kerül, erről a FOXPOST e-mail-ben értesíti Önt.
Tájékoztatjuk, hogy az átvétel hiánya miatt visszaszállított csomagok újraküldési díja +990Ft.

Raktárunk a lehető leggyorsabb kiszolgálással igyekszik vevőinket kiszolgálni, ezért sajnos késleltetésre nincsen lehetőség.

A Vevőnek egyértelműen kell tájékoztatnia az Eladót ha elállási jogával kíván élni, amennyiben ezt elmulasztja az Eladó nem köteles a terméket visszavenni. Kérjük visszaküldési  szándékával forduljon írásban ügyfélszolgálatunkhoz az info@lifestyleshop.hu e-mail címre.

 
-Ön elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 14 napon belül (a vásárlónak 14 naptári napos visszaküldési kötelezettsége van ez esetben, melynek költségei a vásárlót terhelik),az elállásról bővebb tájékoztatót az Adatvédelmi és Üzletszabályzatunkban talál. Fontos tudni, ha a terméket nem csak kipróbálta, hanem ezen felül is használta, akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozik.  A vásárlástól való elállás joga nem a termék 14 napos ingyenes használatát biztosítja, hanem a termék szemrevételezését, próbáját.Tájékoztatjuk, hogy elállás esetén a visszaküldésre a GLS csomagpont nem használható cégünknél!

A visszaküldés költsége Önt terheli, erre tetszőleges módot választhat. Tájékoztatjuk, hogy cserélni vagy pénzt visszafizetni csak a ténylegesen visszaérkezett termékekért tudunk. Eltűnt-elveszett áruért cégünk felelősséget nem vállal. Kérjük NE küldje vissza a terméket utánvéttel terhelt csomagban, mert azokat NEM áll módunkban átvenni! Tájékoztatjuk, hogy elállás esetén a visszaküldésre a GLS csomagpont nem használható cégünknél!
Kérjük visszaküldési szándéka előtt mindenképpen vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, hogy zökkenőmentesen tudjunk együttműködni Önnel.
Pénzt visszafizetni banki átutalással tudunk, postai visszafizetést a magas postai költségek miatt nem vállal cégünk!

Az általunk forgalmazott termékekre 2 éves kellékszavatossági igény érvényesíthető. Az első 6 hónapban a vásárlónak a hiba közlésén túl egyéb teendője nincs,ha a Vásárló igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. Kérjük reklamációjával forduljon ügyfélszolgálatunkhoz az info@lifestyleshop.hu e-mail címre írt levelével vagy töltse ki az alábbi linken található űrlapot: https://www.lifestyleshop.hu/reklamacios-nyomtatvany. Érdemes a levélhez vagy az űrlaphoz csatolni fotókat a hibáról, ez gyorsítja az ügyintézést.

A személyes átvétel jelenleg szünetel!

A fizetés történhet utánvéttel, amikor Ön a teljes összeget a GLS futárszolgálat munkatársának fizet ki a csomag átvételekor készpénzben vagy bannkkártyával, ennek díja 220 Ft. Ön bankkártyával is kiegyenlítheti az utánvét összegét a futárnál található mobilterminálon keresztül, ez szintén utánvétesnek minősül, díja 220 Ft. A futár a bankkártyás fizetésről bizonylatot nyomtat ki. A fizetés a következő hitelkártyával vagy betéti kártyával teljesíthető: MasterCard, Maestro, Visa, American Express. Az oldalon a rendelés leadása előtt lehetőség van bankkártyával is fizetni. Bankkártyás fizetésnél Ön a CIB Bank felületére tér át és azt használja teljes biztonsággal, majd a tranzakció lezárulásával tér vissza weboldalunkra. Foxpost automatába történő kiszállítás esetén az automatánál történő fizetés is utánvétesnek minősül.

A Simple Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja. A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a Simple egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a Simple felületén intézhetik fizetésüket. A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a Simple tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.

Feltöltés alatt az elfogyott termékek pótlását illetve az új termékek feltöltését értjük. Célunk, hogy a lehető leghatékonyabban és teljes körűen kiszolgáljuk Önt. Köthetjük évszakhoz, ünnephez vagy csak pótláshoz, egy biztos, ha föliratkozik hírlevelünkre Ön biztosan értesülni fogróla!

Rendelését e-mail-ben tudja lemondani az info@lifestyleshop.hu e-mail címen (telefonon keresztül a lemondás nem lehetséges a későbbi félreértések elkerülése érdekében). A rendeléseket törölni nem, csak lezárni tudjuk (ezáltal a rendelés nem kerül kiszállításra). Mivel minden rendelést igyekszünk a lehető legrövidebb idő alatt kiszolgálni, kérjük lemondási szándékát minél hamarabb szíveskedjen jelezni (elkerülve ezzel a szállítási extra költségeket). Köszönjük!

Kérjük rendelésének leadásakor a promóciós kód mezőbe ne írjon mást, csak a betűkből és számokból álló kombinációt (pontosan ugyanazt, amit kapott). Amennyiben Ön mégis ír más karaktert vagy szöveget, vagy elírja valamelyik karaktert, rendszerünk automatikusan figyelmen kívül hagyja a kedvezményt. Egy rendeléshez csak egy kupon beváltása lehetséges, halmozott kedvezményt rendszerünk nem tud értelmezni. Ezért ha Ön több kupont szeretne beváltani, több rendelést kell indítania. Rendeléseit utólag összevonjuk, így szállításnál csak egy díjat kell fizetnie.

Kérjük, hogy kuponos rendelésnél fokozottan figyeljen a visszaigazolásra, és ha eltérést tapasztal (pl.: nem kapta meg a kedvezményt, vagy nem annyi kedvezményt kapott, amennyi járt volna) írjon az info@lifestyleshop.hu e-mail címre, hogy segíthessünk!


Tájékoztatjuk továbbá, hogy kuponos vásárlás esetén a kupon értékének levonását követően megmaradt összeget vesszük figyelembe a 20.000Ft feletti összeghatár után járó ingyenes szállításhoz!

Kiskorú, vagy cselekvőképességében korlátozott személy csak törvényes képviselője beleegyezésével veheti igénybe a Szolgáltató szolgáltatásait. Ezen beleegyezés megszerzése a kiskorú vagy cselekvőképességében korlátozott személy felelőssége és feladata. A Szolgáltatónak nem áll módjában ellenőrizni, hogy ki áll az online vásárlások során a felhasználói oldalon, ezért ennek felelőssége kizárólag a Vásárlót terheli.
A termékek értékesítése kizárólag fogyasztónak minősülő Vásárlók és gazdasági társaságok, mint végfelhasználók részére történik. A termékek kereskedelmi újra, illetve továbbértékesítése nem engedélyezett

LifeStyleShop.hu
100% saját raktárkészlet

gyors és megbízható kiszállítás

LifeStyleShop.hu
Fizetési lehetőségek

utánvét, OTP SimplePay

LifeStyleShop.hu
Szállítás

többnyire a 2-3 munkanapra

LifeStyleShop.hu
30 napos elállás

30 napig meggondolhatja magát