Sokakban felmerül a kérdés, hogy „Egyáltalán miért fontos a cipőápolás?”, hiszen időigényes, többfajta bőrhöz többféle ápolószert kell beszerezni és amúgy is „jövőre új cipőt veszek”. Egy ápolt cipő nem csak a megjelenésre fest sokkal pozitívabb képet a viselőjéről, hanem sokkal tovább is hordható lesz, mint az elhanyagolt társaik.
Lehetséges, hogy egy évvel később új cipőt szerzünk be, de ha megfelelően ápoljuk meglévő lábbelijeinket, nem kell róluk lemondanunk a későbbiekben sem, így egy sokkal szélesebb cipőkészletet tudunk fenntartani, amely elősegíti, hogy még sokoldalúbban állíthassuk össze az aznapi ruházatunkat, és minden alkalomra megfelelő lábbelit tudjunk választani. Továbbá nem elhanyagolható tény, hogy az ápolt cipők tartóssága is sokkal magasabb, mint azoké, amiket nem vetettek alá semmilyen kezelésnek.
Egy minőségi cipő nem két fillérbe kerül, így érdemes egy viszonylag kisebb addicionális befektetéssel megtöbbszörözni az élettartamukat, hogy nagyon sokáig hordhatóak és szalonképesek maradjanak. A Búfalo termékei erre a szerepre tökéletes választások.
Búfalo – Tapasztalat. Bizalom. Védelem.
A 19. században az egyik legjobb minőségű és legtartósabb bőrtípus az amerikai bölénytől származott. Ezt a drága bőrfajtát használták fel a legkiválóbb minőségű és legellenállóbb cipők gyártásához. Ez a jelenség, továbbá az, hogy a bölény impozáns termete az energiának, erőnek és kitartásnak a megtestesítője, vezetett ahhoz az elhatározáshoz, hogy maga az állat legyen a cipőápoló szer márkaneve és emblémája.
A Búfalot 1930-ban alapították Barcelonában arra a piaci igényre reagálva, hogy egyre több fehér cipőt kezdtek hordani az emberek, azonban sehol sem lehetett kapni olyan ápolószert, ami nem fekete színű volt. A Búfalo spanyol atyjai erre reagálva fehér színű ápolószert dobtak piacra, megnyitva ezzel egy teljesen új szegmenset, amiben roppant gyorsan nőtt a népszerűsége. Ahogy egyre jobban növekedett a kereslet a cipőápoló szerek iránt, a Búfalo igyekezett minden színhez megfelelő ápolószert gyártani és bővíteni a portfólióját tisztító és speciális termékekkel is.
1989-ben a Búfalot megvette a német Werner&Mertz Gmbh és ennek köszönhetően rakétaszerűen kezdett ívelni felfelé a termék piaci részesedése. A német akvizíciónak köszönhetően áthelyeződött a termelés Németországba és fejlett gyártási technológiát alkalmazva az ápolószer gyorsabban és csúcsminőségben elérhetővé vált Európa-szerte.
1999-ben fejlesztette ki a német cég az akkor egyedülállónak számító méhviasz alkalmazását. Ez azt jelentette, hogy a cipőápoló szerekbe nem került többé semmilyen kőolajszármazék, így azok még hatékonyabban ápolták a bőröket és mindemellett környezetszennyező hatásuk megszűnt.
Legyen szó fedett bőrről, velúr- vagy nubuk bőrről, impregnálásról vagy tisztításról, vagy éppen speciális kiegészítő termékekről, a Búfalo portfóliójában minden megtalálható - a talpbetétekről és egyéb kiegészítőkről nem is beszélve.
Magyarországon 2010 óta van jelen a márka és mind a mai napig az egyik legjobb minőségű, minden igényt kielégítő és ár-érték arányú termék a piacon.
Seres Milán írása