Megbízható magyar vállalkozás 2011. óta
Megbízható magyar vállalkozás 2011. óta
Blog
Cipőápolás
Divat
Férfi cipő
Gyerek cipő
Kiegészítők
Női cipő
Rieker
Technológia
Tippek, tanácsok
Szűrés törlése

Márkabemutató: Tommy Hilfiger

LifeStyleShop 2017.10.13
Márkabemutató: Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger karrierje kezdetén, amikor még javában tombolt a hippikorszak, füstölőket, lemezeket, trapéznadrágokat és egyéb divatcikkeket kezdett árulni. Hatalmas bevételre tett szert, azonban sajnos az évtized végére be kellett zárnia üzletét. 1984-ben levédette saját nevét és előrukkolt első ruhakollekciójával, ami a lezser utcai divatot tükrözte.

Akkoriban a Tommy Hilfiger férfi ingeket előszeretettel hordták a hölgyek is, így a nagy sikerre való tekintettel 1995-ben kibővítette kollekcióját női ingekkel és ruhadarabokkal. Ebben az időszakban ruhái a különböző zenei irányzatokat - mint a rap és a hiphop - igyekeztek követni. Olyan ismert előadók jártak a tervező ruháiban, mint Snoop Dogg vagy a Destiny’s Child tagjai.

2010-ben a világhírű tervező végül úgy döntött, hogy eladja cégét, 1,6 milliárd dollárért. Azonban ő maga megmaradt a cég vezető tervezőjeként az igazgatóság soraiban.

Jelenlegi legújabb marketingfogása, hogy felkérte a márka nagykövetének a napjainkban talán legismertebb és a közösségi médiában is sokak által követett modellt, Gigi Hadidot. 

A Tommy Hilfiger márka erőssége az autentikusságban és eredetiségben rejlik, nem követi, hanem kezdeményezi a trendeket. Kínálatában már nem csak az ingek, farmerek, pólók találhatók meg, hanem cipő-, óra- és parfümkollekcióval is bővelkedik.