Információk

Elérhetőség

Cégnév / Név:
Katex Kereskedelmi Kft.
Cím:
1161 Budapest, Körvasút sor 14-16.
Telefon:
Áruház neve:
LifeStyleShop.hu
Adószám:
10634121-2-42
Cégjegyzék szám:
01-09-160730
Cégjegyzéket vezető bíróság:
Fővárosi Bíróság, mint cégbíróság
Kapcsolattartó neve:
LifeStyleShop.hu
Kapcsolattartó telefonszáma:
+36-30/483-1395
Kapcsolattartó e-mail címe:
Számlavezető pénzintézet neve:
CIB Bank Zrt.

Telefonos elérhetőségünk általános kérdésekkel kapcsolatban hétfőtől-péntekig 11:00-15:00 között: +36-30/483-1395

Folyamatban lévő rendelésekkel, problémákkal, reklamációkkal, panaszkezeléssel kérjük, forduljon írásban ügyfélszolgálatunkhoz az
ugyfelszolgalat@lifestyleshop.hu e-mail címre.

Az adatvédelmi tájékoztatónkat és az Általános Szerződési Feltétekeinket itt találja:

ÁSZF

Adatvédelmi tájékoztató

További honlapjaink:

Facebook oldalaink:

Kapcsolatfelvétel

Szállítás

GLS futárszolgálat
gls
Az utánvét összegét készpénzben vagy a futárnál található mobilterminálon keresztül egyenlítheti ki, mindkettőt utánvét díj ellenében. A kiszállítás napján a futárszolgálat e-mailben értesíti Önt a szállítás várható időpontjáról illetve utánvét esetén a fizetendő összegről. A futárszolgálat munkanapokon 8-17 óra között szállítja csomagját. A futárszolgálat összesen háromszori kézbesítést kísérel meg, a 3. kiszállítást követően a futárszolgálat visszaszállítja a csomagot a feladónak. Amennyiben a Vásárló újra szeretné a szállítást, újraküldési díjat számolunk fel, ennek összege +990 Ft.
Megrendelés végösszeg
Szállítási költség
0  Ft
19 999  Ft
990 Ft
20 000  Ft
-
Ingyenes!
Foxpost
foxpost_hu_xlsx_automata
A FOXPOST szállítási mód segítségével csomagautomatában veheti át a weboldalukon rendelt termékeit egyszerűen, időtakarékosan. A FOXPOST automaták az egész országban elérhetőek.
Automatánál történő bankkártyás fizetés utánvétesnek minősül, ezért utánvét díjat számolunk fel. A fizetés a FOXPOST automatánál csak bankkártyával lehetséges. A FOXPOST SMS-ben küldi el az értesítőt és az egyedi nyitókódot Önnek. A csomagot 3 napig tudja átvenni a kiválasztott automatából! FOXPOST értesítések: A csomag terminálba helyezésekor a FOXPOST sms-ben küldi el Önnek a nyitókódot, ezt követően a 3. nap elején küld Önnek újra egy sms-t, hogy át kell vennie a csomagot. A 3. nap lejártát követően a csomag visszaszállításra kerül, erről a FOXPOST e-mail-ben értesíti Önt.
Amennyiben a Vásárló újra szeretné a szállítást, újraküldési díjat számolunk fel, ennek összege +990 Ft.
Megrendelés végösszeg
Szállítási költség
0  Ft
11 998  Ft
490 Ft
11 999  Ft
-
Ingyenes!
PostaPont
postapont
A Postán maradóként vagy PostaPontra címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely a feladó megjelölése szerint 5 munkanap. PostaPontok listája (N oszlop) A Postán maradóként feladott küldemények átvétele a posták nyitvatartási idejében lehetséges. Egyéb PostaPontok listája itt érhető el. Átvétel hiányában a csomag visszaszállításra kerül. Amennyiben a Vásárló újra szeretné a szállítást, újraküldési díjat számolunk fel, ennek összege +990 Ft.
Megrendelés végösszeg
Szállítási költség
0  Ft
19 999  Ft
690 Ft
20 000  Ft
-
Ingyenes!
MPL Csomagautomaták
postapont
Automatára címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről, mely az SMS kézbesítését követő 2 munkanap. A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető. A csomag az üzenetben kapott azonosító kóddal, várakozás nélkül kivehető az automatából. Amennyiben a csomag utánvéttel került feladásra, a csomag átvételéhez a címzettnek az automatánál bankkártyával kell rendeznie az utánvét összegét. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik. Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vették át, a küldeményt beszállítják a postára. Ekkor a címzett SMS-ben vagy e-mail-ben újabb tájékoztatást kap arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és azt meddig veheti át (a feladó megjelölése szerint 5 munkanap áll rendelkezésére). Amennyiben a Vásárló újra szeretné a szállítást, újraküldési díjat számolunk fel, ennek összege +990 Ft.
Megrendelés végösszeg
Szállítási költség
0  Ft
19 999  Ft
690 Ft
20 000  Ft
-
Ingyenes!
GLS CsP
gls_hu_dropoffpoints
A GLS CsomagPontok elérhetőek az ország bármely részén, több mint 650 helyen.
A csomagponton csak készpénzzel tud fizetni, utánvét díj ellenében. A CsomagPont csak a címkén lévő címzettnek adja át a csomagot, a címzettől eltérő személy kizárólag meghatalmazással veheti át a rendelést! A kiszállítást követően a GLS e-mailben értesítést küld, hogy a küldemény a csomagpontra beérkezett és átvehető. Az értesítés napjával együtt 5 munkanapja van az átvételre a CsomagPont nyitvatartási idejében. A 3. munkanap után ismételt e-mailt küld Önnek a GLS, hogy a csomag még mindig a CsomagPontban van. Amennyiben a csomagot az 5 munkanap lejárta után a GLS átvétel hiánya miatt visszaszállítja hozzánk. Amennyiben a Vásárló újra szeretné a szállítást, újraküldési díjat számolunk fel, ennek összege +990 Ft.
Megrendelés végösszeg
Szállítási költség
0  Ft
19 999  Ft
990 Ft
20 000  Ft
-
Ingyenes!

Szállítási díjak

Szállítási információk

A kiszállítás a feladást követő munkanapon 8-17:00 között történik.
A megrendelés kiszállításának határideje 5-8 munkanap, rendeléseink többségét azonban 2-3 munkanapon belül szállítjuk.
Kérjük a szállítási címet pontosan adja meg, segítve ezzel a futárok munkáját. Megjegyzés rovatba írt szállítási címet nem tudunk elfogadni, ezért kérjük minden, a szállítást segítő információt a szállítási cím megadásánál lévő mezőkbe töltsön ki (pl.: a kapucsengő számát/nevet írja a keresztneve mögé). A futárokat telefonhívásra kötelezni nem tudjuk a megjegyzésrovatot egyik szállító sem veszi át tőlünk!
A terméknek a kiszállítást végző személytől való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, az átvételt követően a futár távozása után, utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Ha a Vásárló sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében kérnie kell jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét díjmentesen biztosítjuk. Az átvételt követően észlelt sérülésért felelősséget nem vállalunk!

 

Az adatvédelmi tájékoztatónkat és az Általános Szerződési Feltétekeinket itt találja:

ÁSZF

Adatvédelmi tájékoztató

Fizetés

Utánvétes fizetés
Az oldalon történő bankkártyás fizetés kivételével minden fizetési mód utánvétesnek minősül, ennek díja rendelési értéktől függetlenül 290 Ft.
Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség. A termék átvételére a Vásárló a fizetést követően jogosult.
Bankkártyás fizetés
Ezen fizetési mód esetén a CIB Bank eCommerce rendszerébe irányítjuk át a vásárlót. Ott használhatja bankkártyáját a számla kiegyenlítésére. A bankkártya adatokat minden esetben a bank oldalán kell megadnia, így azok semmilyen körülmények között nem jutnak el a kereskedőhöz.
Elfogadott bankkártyák: Visa (egyes Electron kártyák is), MasterCard, Internet Kártyák.
Számla

Szolgáltató a megrendelt termékek kiszállításakor vagy azt megelőzően a Vásárló részére, a kifizetés igazolására, a termékkel együtt kinyomtatott számlát ad. Fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség. A termék átvételére a Vásárló a fizetést követően jogosult.

 

Az adatvédelmi tájékoztatónkat és az Általános Szerződési Feltétekeinket itt találja:

ÁSZF

Adatvédelmi tájékoztató

LifeStyleShop.hu
100% saját raktárkészlet

gyors és megbízható kiszállítás

LifeStyleShop.hu
Fizetési lehetőségek

utánvét, bankkártya CIB bank

LifeStyleShop.hu
Szállítás

többnyire a 2-3 munkanapra

LifeStyleShop.hu
30 napos elállás

30 napig meggondolhatja magát