Információk
Elérhetőség
Kapcsolatfelvétel
Szállítás


A csomagponton csak készpénzzel tud fizetni, utánvét díj ellenében. A CsomagPont csak a címkén lévő címzettnek adja át a csomagot, a címzettől eltérő személy kizárólag meghatalmazással veheti át a rendelést! A kiszállítást követően a GLS e-mailben értesítést küld, hogy a küldemény a csomagpontra beérkezett és átvehető. Az értesítés napjával együtt 5 munkanapja van az átvételre a CsomagPont nyitvatartási idejében. A 3. munkanap után ismételt e-mailt küld Önnek a GLS, hogy a csomag még mindig a CsomagPontban van. Amennyiben a csomagot az 5 munkanap lejárta után a GLS átvétel hiánya miatt visszaszállítja hozzánk. Amennyiben a Vásárló újra szeretné a szállítást, újraküldési díjat számolunk fel, ennek összege +990 Ft.

Automatánál történő bankkártyás fizetés utánvétesnek minősül, ezért utánvét díjat számolunk fel. A fizetés a FOXPOST automatánál csak bankkártyával lehetséges. A FOXPOST SMS-ben küldi el az értesítőt és az egyedi nyitókódot Önnek. A csomagot 3 napig tudja átvenni a kiválasztott automatából! FOXPOST értesítések: A csomag terminálba helyezésekor a FOXPOST sms-ben küldi el Önnek a nyitókódot, ezt követően a 3. nap elején küld Önnek újra egy sms-t, hogy át kell vennie a csomagot. A 3. nap lejártát követően a csomag visszaszállításra kerül, erről a FOXPOST e-mail-ben értesíti Önt.
Amennyiben a Vásárló újra szeretné a szállítást, újraküldési díjat számolunk fel, ennek összege +990 Ft.


Szállítási információk
A kiszállítás a feladást követő munkanapon 8-17:00 között történik.
A megrendelés kiszállításának határideje 5-8 munkanap, rendeléseink többségét azonban 2-3 munkanapon belül szállítjuk.
Kérjük a szállítási címet pontosan adja meg, segítve ezzel a futárok munkáját. Megjegyzés rovatba írt szállítási címet nem tudunk elfogadni, ezért kérjük minden, a szállítást segítő információt a szállítási cím megadásánál lévő mezőkbe töltsön ki (pl.: a kapucsengő számát/nevet írja a keresztneve mögé). A futárokat telefonhívásra kötelezni nem tudjuk a megjegyzésrovatot egyik szállító sem veszi át tőlünk!
A terméknek a kiszállítást végző személytől való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, az átvételt követően a futár távozása után, utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Ha a Vásárló sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében kérnie kell jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét díjmentesen biztosítjuk. Az átvételt követően észlelt sérülésért felelősséget nem vállalunk!
Fizetés

Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség. A termék átvételére a Vásárló a fizetést követően jogosult.
Elfogadott bankkártyák: Visa (egyes Electron kártyák is), MasterCard, Internet Kártyák.
Szolgáltató a megrendelt termékek kiszállításakor vagy azt megelőzően a Vásárló részére, a kifizetés igazolására, a termékkel együtt kinyomtatott számlát ad. Fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség. A termék átvételére a Vásárló a fizetést követően jogosult.