Márkabemutató: Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger karrierje kezdetén, amikor javában még tombolt a hippikorszak füstölőket, lemezeket, trapéznadrágokat és egyéb divatcikkeket kezdett árulni. Hatalmas bevételre tett szert, azonban sajnos az évtized végére be kellett zárnia üzletét. 1984-ben levédette saját nevét és előrukkolt első ruha kollekciójával, ami a lezser utcai divatot tükrözte. Akkoriban a Tommy Hilfiger férfi ingeket előszeretettel hordták a hölgyek is, így a nagy sikerre való tekintettel 1995-ben kibővítette kollekcióját női ingekkel és ruhadarabokkal. Ebben az időszakban ruhái a különböző zenei irányzatokat, mint a rap és hip hop igyekeztek követni. Olyan ismert előadók jártak a tervező ruháiban, mint Snoop Dogg vagy a Destiny’s Child tagjai.
2010-ben a világhírű tervező végül úgy döntött eladja a cégét, 1,6 milliárd dollárért. Azonban ő maga megmaradt a cég vezető tervezőjeként az igazgatóság soraiban.
Jelenlegi legújabb marketingfogása, hogy felkérte a márka nagykövetének a napjainkban talán legismertebb és a közösségi médiában is sokak által követett modellt, Gigi Hadidot.
A Tommy Hilfiger márka erőssége az autentikusságban és eredetiségben rejlik, nem követi, hanem kezdeményezi a trendeket. Kínálatában már nemcsak az ingek, farmerek, pólók találhatók meg, hanem cipő, óra és parfümkollekcióval is bővelkedik.