A világsztárok is a Skecherst választják

A márka több tehetséges énekesnővel dolgozott már együtt, mint például Britney Spears, Demi Lovato, Christina Aguilera és Ashlee Simpson. Idén a 22 éves Meghan Tarinor lett a Skechers kampánylánya, aki rajong a kényelmes és szép cipőkért, ezért is esküszik a Skechers új cipőkollekciójára.

A Skechers 2016 eleje óta dolgozik együtt az énekesnővel. A közös reklámspot forgatás során Meghan egy klubban bulizik a barátaival, természetesen Skechers cipőben.

A legújabb kollekció az Originals nevet kapta, ami maximálisan leírja a cipők által közvetített életérzést: minden darabja egyedi és eredeti. A kollekció stílusban a retró és a vintage jegyeket viseli magán, a legtöbb modellen felbukkan a virág motívum.

A cég különböző stílusú lábbeliket tervez: férfi és női utcai cipőket, az egyszerű hétköznapokban is bátran viselhető trendi futócipőket, hosszabb sétákra is alkalmas kényelmes lábbeliket, valamint sportcipőket kifejezetten edzőtermi használatra. A Skechers mára az egyik legnagyobb piacvezető márka a szabadidőcipők és sportcipők nemzetközi piacán. Sportcipői vagányak, élénk színekkel és vidám mintákkal vonzzák magukra a tekintetet.

A gyártó különböző technológiákat alkalmaz arra, hogy kielégítse a vásárlói igényeket és maximális kényelmet biztosítson vevői számára. Az egyik a Memory Foam talpbetét, mely azoknak szolgál megváltásként, akik napjaik nagy részében állnak. Korszerű technológiái között megtalálható még a GO Pillars rázkódást elnyelő talp, az extra felüdülést nyújtó GOwalk 3 technológia, vagy épp a magas szintű párnázottságot biztosító GOga Mat technológia.

A márka hitvallása, hogy merjük vállalni egyediségünket, legyünk merészek, térjünk el a megszokott és hétköznapi dolgoktól. Mivel mostanában egyébként is divat szinte mindenhez sportcipőt hordani, így semmi akadálya annak, hogy egy vagány Skechers cipő segítségével fejezzük ki vibráló személyiségünket.

Vissza