GYIK




1. Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésemet?
Szállítás futárszolgálattal (20.000 Ft alatti vásárlás esetén: 990Ft):

A rendelés feladásától számított max. 5-8 munkanapon belül kapja meg rendelését. (A legtöbb rendelést 2-3 napon belül szállítjuk, de bizonyos esetekben tovább tart a szállítás.)  Ha bármilyen oknál fogva nem tudjuk teljesíteni az Ön által leadott rendelést, vagy késéssel tudunk szállítani, ügyfélszolgálatunk tájékoztatja Önt a megadott e-mail címen vagy telefonszámon! Cégünknél nincs minden nap feladás! A feladási napok: hétfő-szerda-péntek, a kiszállítás a következő munkanapon történik 8-17:00 között. A futárszolgálat összesen háromszori kézbesítést kísérel meg, azonban, ha a 3. kiszállítás is sikertelen – Vásárlónak felróható okból -, akkor a futárszolgálat visszaszállítja a csomagot a feladónak. Amennyiben a Vásárló újra szeretné a szállítást, újraküldési díjat számol fel a Szolgáltató, ennek összege 990 Ft

Szállítás GLS CsomagPontba (690Ft):

GLS futárszolgálattal Önnek lehetősége van GLS CsomagPontba kérni a szállítást. A GLS CsomagPontok elérhetőek az ország bármely részén, több mint 500 helyen. A CsomagPont csak a címkén lévő címzettnek adja át a csomagot, a címzettől eltérő személy kizárólag meghatalmazással veheti át a rendelést! A feladást követően 1 munkanapon belül a GLS kiszállítja a csomagot a kiválasztott CsomagPontba, majd e-mail értesítést küld Önnek arról, hogy a csomag a CsomagPontba érkezett. Az értesítés napjával együtt 5 munkanapja van az átvételre lehetősége a CsomagPont nyitvatartási idejében. A 3. munkanap után ismételt e-mailt küld Önnek a GLS, hogy a csomag még mindig a CsomagPontban van. A CsomagPonton bankkártyás fizetési lehetőség nincsen! Amennyiben a csomagot az 5 munkanap lejárta után a GLS átvétel hiánya miatt visszaszállítja hozzánk, az újraküldésért 990 Ft szállítási költséget számolunk föl.
 

 Szállítás FOXPOST automatába (690 Ft, 3.000 Ft felett ingyenes)

A FOXPOST szállítási mód segítségével csomagautomatában veheti át weboldalukon rendelt termékeit. A FOXPOST automaták az egész országban elérhetőek.  Válassza ki azt a bevásárlóközpontot, ahol át tudja venni a csomagot.
A csomag automatába történő megérkezését követően, sms-ben küldi el a FOXPOST az értesítőt és az egyedi kódot Önnek, ezért a mobilszám megadása kötelező. Az automaták készpénzt nem fogadnak el, ezért azoknál a termék kivétele előtt csak bankkártyával tud fizetni, kérjük ezt vegye figyelembe a választásnál! A csomagot 3 napig tudja átvenni a kiválasztott automatából!

FOXPOST értesítések: A csomag terminálba helyezésekor a FOXPOST sms-ben küldi el Önnek a nyitókódot, ezt követően a  3. nap elején küld Önnek újra egy sms-t, hogy át kell vennie a csomagot. A 3. nap lejártát követően a csomag visszaszállításra kerül, erről a FOXPOST e-mail-ben értesíti Önt.
Tájékoztatjuk, hogy az átvétel hiánya miatt visszaszállított csomagok újraküldési díja 990Ft.

 

2. Kérhetek-e későbbi szállítási időpontot, mikor van feladás?
Késleltetett szállítási határidőre van lehetőség, de ez nem haladhatja meg a 10 napot, sajnos ennél több ideig nem tudjuk tartani a rendelést. Ettől eltérni csak előre fizetés esetén tudunk (bankkártyás vagy pay-pal fizetési mód választása esetén). Cégünknél nincs minden nap feladás! A feladási napok: hétfő - szerda - péntek, a kiszállítás a feladási napokat  követkő munkanapon történik 8-17:00 között.


3. Mi történik, ha nem jó a méret és cserélni szeretnék, vagy egyszerűen nem tetszik a megrendelt termék?

A Vevőnek egyértelműen kell tájékoztatnia az Eladót ha elállási jogával kíván élni, amennyiben ezt elmulasztja az Eladó nem köteles a terméket visszavenni. Kérjük visszaküldési és csere szándékával forduljon írásban ügyfélszolgálatunkhoz az ugyfelszolgalat@lifestyleshop.hu e-mail címre.

 
-Ön elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 14 napon belül (a vásárlónak 14 naptári napos visszaküldési kötelezettsége van ez esetben, melynek költségei a vásárlót terhelik),az elállásról bővebb tájékoztatót az Adatvédelmi és Üzletszabályzatunkban talál. Fontos tudni, ha a terméket nem csak kipróbálta, hanem ezen felül is használta, akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozik.  A vásárlástól való elállás joga nem a termék 14 napos ingyenes használatát biztosítja, hanem a termék szemrevételezését, próbáját.Tájékoztatjuk, hogy elállás esetén a visszaküldésre a GLS csomagpont nem használható cégünknél!

-Ön a csere lehetőségével is élhet (a csere lebonyolítása maximum 15 napot vehet igénybe) Új rendelés szükséges hozzá, a csere történhet személyesen vagy csomagcserével 990Ft-ért, erről bővebb tájékoztatást az ügyfélszolgálatunktól kaphat. 


4. Hogyan küldjem vissza a nem tetsző terméket? Ki állja ennek a költségeit?
A visszaküldés költsége Önt terheli, erre tetszőleges módot választhat. Tájékoztatjuk, hogy cserélni vagy pénzt visszafizetni csak a ténylegesen visszaérkezett termékekért tudunk. Eltűnt-elveszett áruért cégünk felelősséget nem vállal. Kérjük NE küldje vissza a terméket utánvéttel terhelt csomagban, mert azokat NEM áll módunkban átvenni! Tájékoztatjuk, hogy elállás esetén a visszaküldésre a GLS csomagpont nem használható cégünknél!
Kérjük visszaküldési szándéka előtt mindenképpen vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, hogy zökkenőmentesen tudjunk együttműködni Önnel.
Pénzt visszafizetni banki átutalással tudunk, postai visszafizetést a magas postai költségek miatt nem vállal cégünk!


5. Reklamáció-kellékszavatosság érvényesítése.
Az általunk forgalmazott termékekre 2 éves kellékszavatossági igény érvényesíthető. Az első 6 hónapban a vásárlónak a hiba közlésén túl egyéb teendője nincs,ha a Vásárló igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. Kérjük reklamációjával forduljon ügyfélszolgálatunkhoz az ugyfelszolgalat@lifestyleshop.hu e-mail címre írt levelével vagy töltse ki az alábbi linken található űrlapot: http://www.lifestyleshop.hu/reklamacio. Érdemes a levélhez vagy az űrlaphoz csatolni fotókat a hibáról, ez gyorsítja az ügyintézést.


6. Személyesen átvehetem a rendelésemet?


Személyes átvétel csak központunkban a XVI. kerületben lehetséges készpénzes vagy bankkártyás fizetéssel, boltjainkban nincs személyes átvétel. Központunkban kizárólag a megrendelt termék/ek átvételére van lehetőség. Szállítási díjat természetesen nem számolunk föl.
Rendelésfeldolgozás: 2-8 munkanap (ez általában 3 munkanap, alkalmankként előfordul, hogy a kiszolgálás előkészítése hosszabb időbe telik). Megrendeléseink 90%-át külső raktárakból készítjük össze, ezért csak a megrendelés összekészítését és a beszállítást követően van mód az átvételre, amely gyakran több időt igényel, mint a futárszolgálattal történő szállítás. Megrendelésének leadása után és a feldolgozást követően, tájékoztatni fogjuk Önt e-mailben.
Az átvétel hétfőtől-péntekig 10-15:00 között lehetséges.
Telefonszám megadása kötelező, a könnyebb kapcsolatteremtés érdekében.
A rendelést az értesítéstől számított maximum 1 hétig tudjuk tárolni, amennyiben nem jelez nekünk semmilyen formában az egy hét letelte után lezárjuk azt.

7. Hogyan fizethetek?
A fizetés történhet utánvéttel, amikor Ön a teljes összeget a GLS futárszolgálat munkatársának fizet ki a csomag átvételekor készpénzben vagy bannkkártyával. Ön bankkártyával is kiegyenlítheti az utánvét összegét a futárnál található mobilterminálon keresztül. A futár a bankkártyás fizetésről bizonylatot nyomtat ki. A fizetés a következő hitelkártyával vagy betéti kártyával teljesíthető: MasterCard, Maestro, Visa, American Express. Az oldalon a rendelés leadása előtt lehetőség van még paypal fizetési móddal és bankkártyával is fizetni. Bankkártyás fizetésnél Ön a CIB Bank felületére tér át és azt használja teljes biztonsággal, majd a tranzakció lezárulásával tér vissza weboldalunkra.

8. Mi az a feltöltés?Mikor van feltöltés?
Feltöltés alatt az elfogyott termékek pótlását illetve az új termékek feltöltését értjük. Célunk, hogy a lehető leghatékonyabban és teljes körűen kiszolgáljuk Önt. Köthetjük évszakhoz, ünnephez vagy csak pótláshoz, egy biztos, ha föliratkozik hírlevelünkre Ön biztosan értesülni fogróla!

9. Mit tegyek ha meggondoltam magam, lemondanám a rendelésemet?
Rendelését e-mail-ben tudja lemondani az ugyfelszolgalat@lifestyleshop.hu e-mail címen (telefonon keresztül a lemondás nem lehetséges a későbbi félreértések elkerülése érdekében). A rendeléseket törölni nem, csak lezárni tudjuk (ezáltal a rendelés nem kerül kiszállításra). Mivel minden rendelést igyekszünk a lehető legrövidebb idő alatt kiszolgálni, kérjük lemondási szándékát minél hamarabb szíveskedjen jelezni (elkerülve ezzel a szállítási extra költségeket). Köszönjük!

10. Hol tudom az adataimat módosítani?
Adatait bejelentkezés után a személyes menüpontban tudja módosítani.

11. Hol tudom a jelszavamat módosítani?
Jelszavát a személyes menüpontban a jelszó módosítás alatt tudja változtatni.

12. Elfelejtettem a jelszavamat, mit tegyek?
Írja be e-mail címét a Belépés oldalon az "Elfelejtette jelszavát" gomb megnyomását követően és rendszerünk új jelszót küldd Önnek felhasználónevével együtt. Belépés után rögtön módosíthatja jelszavát.

13. Nem tudok belépni a saját oldalamra, mit tegyek?
Kérjen új jelszót a regisztrációs/belépés oldalon. Ha ezután sem sikerül a belépés, írjon az ugyfelszolgalat@lifestyleshop.hu e-mail címre.

14.Amit a kuponokról tudni kell:
Kérjük rendelésének leadásakor a promóciós kód mezőbe ne írjon mást, csak a betűkből és számokból álló kombinációt (pontosan ugyanazt, amit kapott). Amennyiben Ön mégis ír más karaktert vagy szöveget, vagy elírja valamelyik karaktert, rendszerünk automatikusan figyelmen kívül hagyja a kedvezményt. Egy rendeléshez csak egy kupon beváltása lehetséges, halmozott kedvezményt rendszerünk nem tud értelmezni. Ezért ha Ön több kupont szeretne beváltani, több rendelést kell indítania. Rendeléseit utólag összevonjuk, így szállításnál csak egy díjat kell fizetnie.

Kérjük, hogy kuponos rendelésnél fokozottan figyeljen a visszaigazolásra, és ha eltérést tapasztal (pl.: nem kapta meg a kedvezményt, vagy nem annyi kedvezményt kapott, amennyi járt volna) írjon az ugyfelszolgalat@lifestyleshop.hu e-mail címre, hogy segíthessünk!

Tájékoztatjuk továbbá, hogy kuponos vásárlás esetén a kupon értékének levonását követően megmaradt összeget vesszük figyelembe a 20.000Ft feletti összeghatár után járó ingyenes szállításhoz!