Fizetési és szállítási feltételek

 


Fizetés
 

Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség. A termék átvételére a Vásárló a fizetést követően jogosult.

Fizetés utánvétellel, készpénzben: Amennyiben a Honlapon megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Vásárló a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben vagy bankkártyával. A Vásárló bankkártyával is kiegyenlítheti az utánvét összegét a futárnál található mobilterminálon keresztül. A futár a bankkártyás fizetésről bizonylatot nyomtat ki. A fizetés a következő hitelkártyával vagy betéti kártyával teljesíthető: MasterCard, Maestro, Visa, American Express.

Bankkártyával: A megrendelés végösszegének azonnali kifizetése történhet a CIB Bank bankkártyás rendszerén keresztül is. A rendszer biztonságos csatornát használ és automatikus. A CIB Bank kizárólag a Vásárló által megadott, a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat kapja meg a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A megrendeléssel kapcsolatos személyes adatokról és a vásárlás tartalmára vonatkozó információkról a CIB Bank nem kap értesítést Szolgáltatótól. Másfelől, a fizetőoldal adattartalmáról a Szolgáltató szintén nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a bank oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez a Vásárló internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást. A megrendelés végösszegeként kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül a Vásárló folyószámláján. Kérjük, olvassa el részletes tájékoztatónkat: Fizetés bankkártyával! http://www.lifestyleshop.hu/bankkartya_informacio

PayPal: Vásárló a megrendelt termékeket ki tudja fizetni a PayPal egyenlegének felhasználásával is. Ez esetben a fizetési opciók között a PayPal fizetést kell választania, majd ezt követően a PayPal oldalára irányítja át a Szolgáltató, ahol befejezheti a tranzakciót.

Személyes átvételkor: Készpénzben vagy bankkártyával az áru XVI. kerületben történő átvételekor. A személyes átvétel választása esetén a Vásárló a Szolgáltató székhelyén fizeti meg a termék vételárát készpénzben vagy bankkártyával a Szolgáltató vagy megbízottja részére.



Számla

Szolgáltató a megrendelt termékek kiszállításakor vagy azt megelőzően a Vásárló részére, a kifizetés igazolására, a termékkel együtt kinyomtatott számlát ad.

Szállítás

A Honlapon történt rendelések kiszállítása GLS futárszolgálattal, GLS csomagpontos vagy FOXPOST-os automatába való leadással történik.

20.000 Ft alatti rendelésnél a GLS futárszolgálat díja 990 Ft, csomagpontra történő szállítás díja 690 Ft, FOXPOST automatába történő szállítás 690 Ft, 3.000 Ft felett ingyenes.

20.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes a GLS futáros házhozszállítás, illetve a csomagpontra történő szállítás is.


Kérjük a szállítási címet pontosan adja meg, segítve ezzel a futárok munkáját. (Megjegyzés rovatba írt szállítási címet Szolgáltató nem tud elfogadni, mivel a megjegyzés rovatot nem a futároknak írja a Vásárló, hanem Szolgáltató ügyfélszolgálatának. Kérjük minden, a szállítást segítő információt a szállítási cím megadásánál lévő mezőkbe töltsön ki (pl.: a kapucsengő számát/nevet írja a keresztneve mögé). A futárokat telefonhívásra kötelezni nem tudja a Szolgáltató! A szállítás napján (reggel) a GLS futárszolgálat e-mail értesítésben jelzi a  Vásárlónak a szállítás időintervallumát és a futár telefonszámát!

Szolgáltatónál nincs mindennap csomagfeladás!

A feladási napok: hétfő - szerda - péntek, a kiszállítás a feladási napokat  követkő munkanapon történik 8-17:00 között.

Amennyiben Vásárló ebben időszakban nem tartózkodik a megadott címen, szállítási címként célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol a szállítási időszakban a Vásárló biztosan át tudja venni a megrendelt terméket.


Amennyiben a Vásárló a megjelölt időpontban nem tartózkodik a rendelés során megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár értesítést hagy a szállítási címen. Az értesítőn található szám segítségével a Vásárlónak lehetősége van a futárszolgálatnál új szállítási cím és időpont megadására illetve egyeztetésére. A futárszolgálat további 2  alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kiszállítását.

A futárszolgálat összesen háromszori kézbesítést kísérel meg, azonban, ha a 3. kiszállítás is sikertelen – Vásárlónak felróható okból -, akkor a futárszolgálat visszaszállítja a csomagot a feladónak. Amennyiben a Vásárló újra szeretné a szállítást, újraküldési díjat számol fel a Szolgáltató, ennek összege 990 Ft.

A terméknek a kiszállítást végző személytől való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, az átvételt követően a futár távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Ha a Vásárló sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében kérnie kell jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért Szolgáltató felelősséget nem vállal!

Szállítás GLS CsomagPontba:

GLS futárszolgálattal Önnek lehetősége van GLS CsomagPontba kérni a szállítást. A GLS CsomagPontok elérhetőek az ország bármely részén, több mint 650 helyen. A CsomagPont csak a címkén lévő címzettnek adja át a csomagot, a címzettől eltérő személy kizárólag meghatalmazással veheti át a rendelést! A feladást követően 1 munkanapon belül a GLS kiszállítja a csomagot a kiválasztott CsomagPontba, majd e-mail értesítést küld Önnek arról, hogy a csomag a CsomagPontba érkezett. Az értesítés napjával együtt 5 munkanapja van az átvételre lehetősége a CsomagPont nyitvatartási idejében. A 3. munkanap után ismételt e-mailt küld Önnek a GLS, hogy a csomag még mindig a CsomagPontban van. A CsomagPonton bankkártyás fizetési lehetőség nincsen! Amennyiben a csomagot az 5 munkanap lejárta után a GLS átvétel hiánya miatt visszaszállítja hozzánk, az újraküldésért 990 Ft szállítási költséget számolunk föl.
 

Szállítási költségek

A  kiszállítás Magyarország egész területére, 20.000 Ft alatti rendelésnél GLS futárszolgálattal 990 Ft, csomagpontra szállítás esetén 690 Ft, FOXPOST automatába történő szállítás esetén 690 Ft, 3.000 Ft felett ingyenes. Ez csak részben tartalmazza a szállítás- és a csomagolás díját, a fennmaradó részt a Szolgáltató vállalja át.

20.000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás ingyenes. Felhívjuk minden kedves Vásárló figyelmét, hogy kuponos vásárlás esetén a kupon értékének levonását követően megmaradt összeget veszi figyelembe a Szolgáltató a 20.000Ft feletti összeghatár után járó ingyenes szállításhoz!

Személyes átvétel ingyenes.

Szállítási határidő

A megrendelés kiszállításának határideje 5-8 munkanap, rendeléseink többségét azonban 2-3 munkanapon belül szállítjuk.

Szolgáltató – a Felek eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket.

A Szolgáltató késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.
A fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni, ha
a)    a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
b)    a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.
 

Személyes átvétel 

Vásárló a megrendelt termékeket személyesen is átveheti a XVI. kerületben, a cég székhelyén (1161 Budapest, Körvasút sor 14-15). Tájékoztatjuk Vásárlóinkat, hogy a székhelyen kizárólag webshopon leadott rendelések átvételére van lehetőség, webshopon kívül történő értékesítésre nincsen  mód!

A termék átvételének legkorábbi időpontjáról a Szolgáltató értesíti a Vásárlót. 

Szolgáltató boltjaiban nincs személyes átvételre lehetőség.
Megrendelések 90%-át Szolgáltató külső raktárakból készíti össze, ezért csak a megrendelés összekészítését és a beszállítást követően van mód az átvételre, amely gyakran több időt igényel, mint a futárszolgálattal történő szállítás.

Az átvétel hétfőtől-péntekig 10-15:00 között lehetséges.
Telefonszám megadása kötelező, a könnyebb kapcsolatteremtés érdekében.

A rendelést az értesítéstől számított maximum 1 hétig tudja tárolni a Szolgáltató, amennyiben a Vásárlótól az átvételre vonatkozóan semmilyen visszajelzés nem érkezik, egy hét letelte után Szolgáltató törli a megrendelést és továbbértékesítheti a terméket.

További információ és elérhetőség személyes átvétel esetén https://www.lifestyleshop.hu/fizetesi_es_szallitasi_feltetelek/szemelyes_atvetel

Szállítás FOXPOST automatába

 

A FOXPOST szállítási mód segítségével csomagautomatában veheti át weboldalukon rendelt termékeit. A FOXPOST automaták az egész országban elérhetőek.  Válassza ki azt a bevásárlóközpontot, ahol át tudja venni a csomagot.
A csomag automatába történő megérkezését követően, sms-ben küldi el a FOXPOST az értesítőt és az egyedi kódot Önnek, ezért a mobilszám megadása kötelező. Az automaták készpénzt nem fogadnak el, ezért azoknál a termék kivétele előtt csak bankkártyával tud fizetni, kérjük ezt vegye figyelembe a választásnál! A csomagot 3 napig tudja átvenni a kiválasztott automatából!

FOXPOST értesítések: A csomag terminálba helyezésekor a FOXPOST sms-ben küldi el Önnek a nyitókódot, ezt követően a  3. nap elején küld Önnek újra egy sms-t, hogy át kell vennie a csomagot. A 3. nap lejártát követően a csomag visszaszállításra kerül, erről a FOXPOST e-mail-ben értesíti Önt.
Tájékoztatjuk, hogy az átvétel hiánya miatt visszaszállított csomagok újraküldési díja 990Ft.

 

 

 

Az adatvédelmi és üzletszabályzatunkat itt találja: Adatvédelem és Üzletszabályzat